JYSK BRINNER

Datum: 2012-10-23 - Klockslag: 21:30:42 | 0 kommentarer
Förlåt för dålig uppdatering. Efter skolan for jag hem och åt sen for jag och några andra till felicia green och hälsade på henne hon är i piteå under hennes höstlov. Hon bor ju på gottland. Riktigt kul att träffa henne. Vi såg film var ute och hade grymt kul. När jag kom hem satte jag mig och åt middag då ringde lina och sa att JYSK brann, hon frågade om jag ville följa och kolla, så då for vi. Herregud va det brann helt galet. Kom hem vi kvart i 9 då duschade jag, luktade otroligt mycket rök. Har precis ätit lite hann ju inte äta klart haha. Ska snart gå och lägga mig, avslutar här,PUSS!
Google bild.

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: