FÖRLÅT...

Datum: 2012-11-11 - Klockslag: 19:59:14 | 0 kommentarer
Förlåt att jag inte bloggar nånting på hela helgen. Har inte haft nån dator så har inte kunnat blogga. Men jag och mindra har iallafall sovit hos smilla hela helgen. Vi har gjort massa galna och roliga saker, men orkar inte skriva dom på bloggen. Vi har tagit mycke bilder men inga jag vill lägga upp på bloggen.
-
Idag for jag hem från smilla vid 1, då gick jag ut med ylva. Sen vid 2 tiden for jag och pappa till stan och shoppade. Jag köpte ett par jenas från åhlens, och en tröja från lindex och ett par byxer från team sportia. Köpte även en tidning om justin, men massa afischer ;) Sen for jag hem och duschade och efter jag duschat så fixade jag mig och sen for vi till rosvik för att äta middag hos min farmor och farfar eftersom det är farsdag idag. Vi kom hem vid 7, och nu tänkte jag se lite tv åså.

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: