YOU SMILE I SMILE

Datum: 2012-05-02 - Klockslag: 18:29:29 | 0 kommentarer
Hejhej! Förlåt för dålig uppdatering idag. På skolan så hade vi examensträning man får välja om man vill vara med och sjunga i år, och det vill jag ;)  Iaf efter skolan for jag,Smilla och Celina till Max och åt lite mat ;) Sen så mötte vi upp danne vid sunes,vi gjorde inget speciellt han kom bara förbi en snabbis. Sen for han och efter det så for vi hem till Smilla och gjorde massa onormalt, celina stängde in mig och Smilla i ett litet mörkt rum som brukar vara i väggen tp. Hahha! Men tillslut kom vi ut. Sen for jag hem ett tag senare. Och nyss har jag och pappa varit och köpt nya löparskor jag har ju börjat att springa och då tyckte pappa att jag skulle ha riktigt löparskor ;) menmen, snart har jag dans. Men nu kommer lite bilder från dagen, PUSS! :)



Wavin'flag är en av låtarna vi ska sjunga.

Bra bild nu också..






haha, det var kolsvart inne i dedär lilla rummet som vi vart instängda i ;)

 Smilla har stukat foten :(

så fin.

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: