Tänkte fixa min naglar lite ;)

Datum: 2012-05-09 - Klockslag: 20:45:57 | 0 kommentarer

Hejhopp! Just kommit från dansen. Det gick som vanligt toppeen ;) Juste innan dansen for jag och Julia på dollar och köpte lite småsaker, jag köpte två små pennfack, en jättestor bläckpenna, en tp lysande penna, och två sudd som är formade som snickar saker. Tyvärr så är det något fel på min systemkamera så jag lägger upp bilder med webcameran på det sen. Iaf så hade jag  tänkt att äta nånting nu och sen måla naglarna, vet inte riktigt hur men jag har ju börja få lite längre naglar nu så då är det ju snyggt om man målar dom ;) Tycker iaf jag. Imorgon är det torsdag och vi har engelskaläxa, så jag ska också öva lite mer på den, fast jag kan alla gloser. Men frågerna behöver jag öva på lite mera :)


Tänkte mig något sånt här ;) haha, nä aldrig att jag klarar det, tror det blir nåt sånt här!



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: