Snart blir det ut och jogga!

Datum: 2012-05-11 - Klockslag: 13:39:55 | 0 kommentarer
Hej älsklingar! Idag fick vi sluta kl 10 över 11. För att vi var på skolan igårkväll osv ;) Fast vi pluggade ju inget igår, mest hade vi det gode kul men jaja :) Smillas pappa hämtade oss på skolan då for vi hem till smilla sen for vi hem till mig och åt lite lunch ;) efter det drog vi och köpte lite saker till ikv. Vi ska på middag hos Smillas pappa och carola :) Så då blir det tp att sova där ikv också ;) Just nu gör jag inget speicellt ska snart ut och springa lite med pappa, kommer att bli skönt! Tänkte springa några km vet inte hur många men nåra iaf ;) Det var allt för mig, PUSS!


GRyyyyyMT gammal, men jag älskar dig bästavän!♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: