You see when i fake my smile

Datum: 2012-03-23 - Klockslag: 07:29:13 | 0 kommentarer
Godmorgon! Har natten varit bra? Det har iaf min varit. Vaknade kl 7 av att Julia ringde mig bajs unge!♥ Då gick jag upp och satte mig vid datorn. Har inte fixat mig nånting än, sitter bara i en filt hahah :D Men jag ska skynda mig med det nu.. Efter skolan ska jag bara åka hem och packa grejerna till ikv, jag ska ju sova hos emma och vi ska på disco där ;) Grymt! Jag och mamma ska också shoppa där, för hon jobbar där när hon är hemma, och då ska jag åka buss dit och möte henne sen ska vi på stan och shoppa. Jag kanske hittar nånting till discot, men jag har ju ändå med mig. Jaja nu måste jag fixa mig, KYSS!♥



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: