You makes me stronger every time

Datum: 2012-03-10 - Klockslag: 16:16:02 | 0 kommentarer
Hejhej! Det vart inge valls för mig idag, tyckte det var onödigt att bara vara där i 2 timmar ;) Så jag for och åkte skridskor med pappa ist, på en ute is! Grymt kul faktiskt. Sen när jag kom hem så gick jag ut med min söta sak Ylva, tyckte att hon skulle på komma ut nu när det är så fint väder, sen åt jag, och nyss har jag duschat. Sitter och planerar kvällen med cp emma, jag ska inte sova där för vi ska ut med skotern imrn, men jag ska vara där till nån gång vid 10, vet inte hur lina gör men vi får väll se....

Håller på att fixa mig, ska också försöka städa mitt rum, usch det ser inte vackert ut. Men vi får se hur det blir med det. Ska snart blåsa håret annars tårkar aldrig mitt hår, sen ska jag stå på mig att platta det också, var ett tag sen, men sminket skippar jag nog, orkit. Har också varit duktig och målat min naglar, stolt, inte för att det blev bra men, jaja, KYSS!♥



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: