Your the best in my life

Datum: 2012-03-08 - Klockslag: 23:23:24 | 0 kommentarer
Hejhej! Förlåt för sämst uppdatering ;) Jaja, när vi kom in så gick vi upp till rummet och tråka. Sen gick vi ut och satte oss vid elden med Elli,Arash och Martin en som jobbar här.Har också tagit lite bilder som ni kommer få då jag har ork ;) iaf då satt vi där ett tag, sen så började jag och Smilla kasta snö på arash sen så jaga han oss och ja, vi har snökrig, fett kul asså! :D Sen gick vi in, och då satte vi oss och såg tv, sen for vi iväg en sväng till kiosken.

Sen så for vi, hem och såg en film BECK i think?;) Smilla hade ont i huvet hon vilade lite i soffan, sen så gjorde jag massage på henne :) Sen så gick mamma iväg och poppade lite popcorn,HIHI! :D Jag och Smilla fick en egen skol, det behövdes säger jag bara. Vi tp dök ner i skolen och tryckte i oss allt som går tp, haha! men vi är ju som vi är ;) Sen sa vi hejdå till alla för vi åker ju tidigt imrn,och just nu sitter vi i sängen och ska strax sova för vi måste upp kl 8 imrn, kul eller så inte! Har inget mer att säga, blogga imrn innan vi far, annars blogga jag på bussen om det inte laggar sönder,KYSS!♥ 


Älskar dig stjärnsyster!♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: