Trött osv..

Datum: 2012-03-07 - Klockslag: 23:55:39 | 0 kommentarer

Tänkte göra ett sista inlägg innan vi ska sova. Min kväll har varit hela okej, vi har sett BIG BROTHER, eller jag har sett det,Smilla har bara suttit uppe på rummet. Fast vi såg lite film i början men den sög så vi palla it. Jag har käkat en hel del chips, så nu sitter jag här som världens tjockis, eller jag känner mig som det iaf.

Jag är tp sjukt tröstig hela tiden så jag dricker direkt ur flaskan, haha! :D Jag sitter också och filar mina naglar som ser allmänt retard ut. Imrn så ska vi åka hem tråkigt nog :( men det kan ju också vara skönt att komma hem. Först skulle vi ta bussen hem kl 10 men nu vart det nå bajs så då kan mamma inte sjutsa in oss först vid 12 så då tar vi 10 över 12 bussen ist. Fast det är ju bara bra för då får vi ju sova ut, hihi! ;) Jaja nu ska vi sitta ett tag vid datorn sen ska vi sova, jag uppdaterar imrn, KYSS!♥


Ser ut som ett sär, jagvet! :D


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: