Tränat lite :D

Datum: 2012-03-06 - Klockslag: 22:33:54 | 1 kommentarer

Vi har varit iväg några till en sporthall och tränat lite, skönt! ;) Vissa spelade bedminton men jag suger på det,så vi dansade lite för vi hade med oss musik och världesn högtalare :) Jag hoppade också lite hopprep och spela bakset och sånt.

Och nyss hade vi ätit kvällfika. Och imrn ska vi fara till himlabadet kommer bli grymt nice ;) Vi ska bara ta det lungt resten av kvällen. Är rätt så trött så det blir inte att vara uppe nå sent ikv för mig iaf. Nu tänkte jag bjuda på lite smått lejda bilder, men det gäller ju att bjuda på sig själv,KYSS!  :D








fattar inte att jag lägger upp den, hahah! ;)


KOMMENTARER - Stå för den du är.


melissa wiggefors

Söta bilder! älskar din blogg!

2012-03-08 - 10:59:57 // http://mullleh.bloggplatsen.se

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: