Tjejorna

Datum: 2012-03-14 - Klockslag: 17:48:13 | 0 kommentarer
Hejhej! Efter skolan så gick jag ner på stan och åt på subland med Mindra och Smilla, sen mötte jag upp Hanna Carlsson, hon går i 9 tror jag iaf  då gick vi 2 på stan ett tag. Sen så träffa jag Smilla och Mindra igen och då for vi hem till mig. När vi kom hem så gick vi ut med mina kanin och pratade en hel del. Har nyss packat till imrn, då vi ska fara till hemavan efter skolan ;) Kanske inte kommer kunna blogga när jag är borta där men Smilla får blogga åt mig :D Iaf nu ska vi ut och ta bilder som jag kanske lägger upp sen om jag orkar. Juste imrn ska vi till vallsberget hela dagen med skolan, kul! Men jag bloggar senare ;)


Bild som mindra tog idag ;)

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: