SOL

Datum: 2012-03-03 - Klockslag: 16:49:08 | 0 kommentarer

Det har varit sjukt soligt ute idag. Först gick vi ut med min kanin ett tag, sen gick vi till kioskpiraten fast vi gick värst omvägen ;) Så vi gick ganska långt. Efter det gick vi till bakeskolan, vi pratade en hel del om killar, tp att dom blir mogna när dom är 15 år ;) Och lite annat, skönt att prata ut. Vi "sola" också uppe på nån kulle inte så värst bekvämt-.- Sen gick vi till Smilla och vi har bara suttit vid dator och lyssnat på musik och prata. Jag ska snart börja packa för imrn, och jag ska ju sova hos Smilla som ni säkert redan vet. Ja det var väll inge mer, kyss!!     Juste cheka min och Linas blogg, den hittar ni HÄR!


Bara så ni vet så driver vi :D :D :D :D


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: