Skoter och kompisar

Datum: 2012-03-11 - Klockslag: 19:19:08 | 1 kommentarer
Hejhej! Förlåt att jag inte bloggat något idag har inte haft tid. Först så väkte pappa mig kl halv 10 men då somna jag om till halv 12, så då hann jag it blogga för vi for dirrekt. Vi åkte till rosvik och hämta skotern sen for vi ut till nån vik, där mina småkusiner var, då grilla vi där och hade trevligt. Sen så for jag,pappa och billy min äldsta kusin och skotta av en husvagn som vi lämnat sen i sommras. Sen for vi hem till dom, men jag ville it åka hem så då for jag och pappa och körde lite grann.

Och när vi körde i skogen så fastna vi med skotern inte kul, haha vi satt bara fast i 15 minuter somtur var. Sen åkte vi hem till dom, vi gick in och såg lite tv, sen så for vi hem. Och när jag kom hem så gick jag till backskolan och var med Lina och Vickan, vi satt och prata och hade grymt kul! Sen gick vi hem till Lina. Och gjorde inget speciellt. Just nu är jag hemma och ska snart äta middag, har it gjort det än. Iaf så tänkte jag bjuda på lite bilder, KYSS!♥


Jag och Billy.

Loveu cp!♥


Lina och Edward

haha, här satt vi fast ;)

När vi körde på isen så såg vi 2 renar, kulkul! :)




KOMMENTARER - Stå för den du är.


Viiictoria Lundman

Älskar dig oxå bajsrumpa! <3;*

2012-03-11 - 19:40:26 // http://victorialundman.blogg.se/

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: