Skönt att äntligen vara framme

Datum: 2012-03-04 - Klockslag: 23:53:08 | 0 kommentarer
Hejhej! Äntligen är vi framme. Iaf bussresan gick super bra, har varit lite tråkigt när vi inte hade internet. Vi bytte ju somsakt buss i umeå, och då var de inget internet på den bussen. Jaja, när vi kom fram så hämtade mamma oss och vi for och åt på max,sen när vi får så ringde det på mammas mobil och det var jag som ringde, då hade jag glömt min mobil i bussen så det var busschaufören som ringde, han sa att jag hade glömt min mobil då fick vi vända och åka å hämta den, fast vi hade ju inte åkit så långt som tur var. Jaja, nu ska vi väll hitta på nå, blogga imrn, KYSS!


-BILDBRIST

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: