Mys

Datum: 2012-03-07 - Klockslag: 21:06:06 | 0 kommentarer
HejHej! Badet var grymt nice! Det var tp världens roligaste rutschkanor, hahah! :D Och när jag och Smilla åkte strömmen så var det nån tidning som tog kort på oss och ville ha våra namn osv, så nu ska vi vara med i en tidning, trevligt! ;) Efter badet for vi en sväng på ICA och sen hemmakväll.

Och nyss har vi ätit och vi fick tårta efteråt, CHILL! Nu ska vi gå ner till dom andra för vi ska se nån film, vet inte vilken men den är säkert bra. Egentligen skulle vi bara gå upp och hämta chipsen också kom jag på att jag måste blogga, hih! Jaja nu har jag inget mer att säga, ni får ha det så bra så bloggar jag senare, KYSS!♥



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: