Live As Long As You Can

Datum: 2012-03-26 - Klockslag: 07:03:13 | 2 kommentarer

Hejhej! Hann tyvärr inte blogga något igår. Men iaf, på kvällen var jag,Elsa och Alicia med Gustav och Wille hemma hos gustav. Vi pratade mest och hade kul. Sen for vi hem vid 9. När jag kom hem åt jag kvällsfika sen tävtta jag bort sminket och sen pratade jag med mamma lite också, hon har ju åkt tillbaka nu. Jag vaknade för ett tag sedan, sen dess har jag bara hunnit klä på mig. Ska snart platta håret och sminka mig.

Vi ska cykla till skolan idag, får se hur det går, hihi! ;) Efter skolan så kommer min farmor och hämtar mig,för mina småkusiner fyllde år förra veckan eller nå, och nu ska vi fira dom :D  Sen äter vi nog lunch där också. Senare på kvällen har vi dans, och juste, igår kväll ringde pappa till min gammla fotbolls tränare och jag kunde börja, YEEH! Fast det är inte idag utan på tisdagar och torsdag osv.. så det blir nog en bra dag hoppas jag, men vi får höras, KYSS!♥

Bjuder på en dagens outfit:


KOMMENTARER - Stå för den du är.


lila jag

viket lag börjar du i?

2012-03-26 - 17:15:57 //
Anonym

Hon ska börja i pif ofc det bästa laget:) <3

2012-03-26 - 17:45:22 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: