i wouldn't mind spending it by your side

Datum: 2012-03-27 - Klockslag: 07:28:25 | 0 kommentarer
Godmorgon på er! Har nyss klätt på mig och ska snart platta håret och fixa mig. Efter skolan så går jag ner på stan med tintin och kanske julia, dom ska visa vilka shots och benskydd jag ska köpa till fotbolls träningen idag ;) Sen tar jag mig något att äta där också, efter det cyklar jag hem och byter om till dansen sen cyklar jag upp till dansen. Efter dansen far jag hem och byter om till fotbollen, och tar något litet att äta. kanske hinner blogga nån gång där i mellan. Men ni får ha en toppen dag så hörs vi,KYSS!♥


suddig, men iaf från i söndags!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: