Har haft en grymt..

Datum: 2012-03-06 - Klockslag: 17:38:39 | 0 kommentarer
....bra dag idag. Först så badade vi ett tag,sen gick vi upp och köpte chips, sen badade vi ännu mer. Åså var det ett ute bad där vattnet var ISKALLT och vi doppade oss där, å gud jag kände inte ens min kropp. Haha! :) Sen gick vi och duschade å fixade oss. Efter det så gick vi till resturangen och käkade, sen unnade vi oss en kladkaka,mums! ;)

Sedan gick vi till nå spelgrejer och jag fick ett gosidjur, det var ett sånt här glo grej. Sen åkte vi hem, iaf så har min dag varit underbar och nu ska ni få bilder från den, KYSS! ;)


när vi åt lunch :)

grejen som piper när maten är klar ;)


Snygging dära! ;)

hahahahah, min mat, vart inte så lyckat med senapen... :(


mumsit med kladkaka!

bjuder på en bild jag tog innan badet ;)

tog nån konstig bild i kön? :D




sjöhästen jag vann, haha! :D

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: