Elin!♥♥♥

Datum: 2012-03-30 - Klockslag: 15:37:50 | 0 kommentarer

HejHej! Skoldagen gick bra. Efter skolan så for jag och Elin hem till henne. Vi gjorde inget speciellt vi satt vid datorn. Sen kom hennes mamma med mat från MAX, mums! Sen så såg vi tv. Och nu är vi hemma hos mig. vi har nyligt varit ute med min kanin. Och nu tänkte vi ta lite bilder, som ni kommer få senare. Ikv ska anna sova här, för vi ska till kåbban imrn på morgonen och hon ska med :D Jag ska också fara på en dans-show ikv som sakt och Anna går ju också i min f-linje dansgrupp så hon ska också dit, så far vi hem till mig efter och myser. men jag uppdaterar senare, KYSS!♥



KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: