Dehär måste göras om ;)

Datum: 2012-03-10 - Klockslag: 22:38:49 | 0 kommentarer

Hejhej! Har haft en grymt bra kväll med,Emma,Frida,Elin,Lukke och hampus. Först när jag kom så gjrode vi inget speciellt vi tog bilder osv. Sen så gick vi ut och mötte lukke och hampus. ute så gjorde vi tp inget, hade kul. Sen så sprang vi till coop eller ica jag vet it, men då var det stängt så då ringde vi fridas mamma och då kom hon och hämta oss. Sen så sjutsa hon oss till Tio Till Tolv.

Där köpte vi tp 15 PK, hahah? Och chips. Sen åkte vi hem och satt vid datorn såg lite melodifestivalen också, det var iaf en bra låt som vann. Vet it vad den heter.. Iaf så hade vi grymt kul :D Dehär måste göras om säger jag bara fast då ska jag jävlat sova över ;) Har tagit en hel del bilder som jag tänkte ladda upp nu, uppdaterar kanske senare, KYSS!♥


Döda mig inte nu frida..







Emma,lukke och elin







PK♥


Har fler bilder men dom är tp as suddiga så nu får nöjja er med dehär ;)


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: