Dag 01- Lite om mig

Datum: 2012-03-01 - Klockslag: 19:43:27 | 0 kommentarer

Jag heter Mikaela, Margona,Evelina,Gunnel Sundström! Jag är 11 år,jag fyllar år 14 agusti. Mina intressen är dans,sjunga,vara med kompis osv. Jag har åkt konståkning men har nyligt slutat. Jag har två bröder som heter joakim och sebastian. Joakim är yngst,men ni kommer få veta mer om dom sen ;) Min mamma heter Margona och pappa heter Johnny. Jag har en kanin som heter Ylva,hon har jag haft i snart 2 år tror jag :D Jag har en båt som jag brukar åka med på sommaren såklart ;) Sammanlagt i familjen har vi 3 båtar, en stor som man kan sova i och en fiskebåt som vi brukar köra med när vi ska nån stans nära också såklart min gummibåt ;) Jag bor på backen, pressargatan 8. Jag går på norrmalmskolan i stan. Jag går i 5:an. Jag ÄLSKAR Justin bieber! han är bäst!!♥ Jag älskar också att gå på discon ;) Killar är också något jag gillar!:D  Det var väll inte så mycket mer om mig, Hejdå! :D


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: