Bad i backen ;)

Datum: 2012-03-06 - Klockslag: 10:47:20 | 1 kommentarer
Godmorgon alla söta bloggläsare! Vi vaknde för ett tag sedan och gick ner å åt frukost, mums! Just nu är vi uppe
på rummet och packar badkläder, jag och Smilla ska ju fara till backen där det finns ett litet badställe, asså inte I
backen men vid resturangen osv. Hahah, mamma berättade att jag hade pratat i sömnen inatt och Smilla hade
svarat mig :D hahahha! Jag sa såhär: du vet på skype,man kan ju adda folk och sen tabort också sen kan man

hålla på så jätte länge, sen Smilla bah: Jaa. Hahahahah! Ändå coolt att hon svarar mig, äkta systrar ju ;)

Som ni säkert märker så har jag gjort mellanrum mellan raderna, kommentera och berätta vad ni tycker om
det. Jaja nu ska vi packa och sen ska vi dra, KYSS! ;)





bjuder på lite småttsöta bilder..


KOMMENTARER - Stå för den du är.


Livan

Sötiz♥

2012-03-06 - 16:32:15 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: