Back in town

Datum: 2012-03-09 - Klockslag: 18:24:04 | 0 kommentarer
Hejhej!! Äntligen så är jag hemma :D Fett skönt asså! Kunde inte blogga nå på bussresan för internet lagga. Men den gick iaf bra. Vi stannade i umeå och beställde mat som vi tog med oss på bussen ;) hihi, pommes ;) Jag har sovit en hel del av resan, skönt!! Iaf just nu sitter jag och pratar med Lina på facebook hon ska göra en ny header åt mig, så jag håller på skicka lite bilder ;) Så snart kommer en ny..

Vi planerar också att vi kanske ska vara med varan imrn, och kanske fara ut med skoter eller fara till valls, vad vi än bestämer blir det kul. Jag ska se lite pogram som jag missat för jag varit i hassela, sen ska jag ta mig en dusch för jag hann it det igår, och jag luktar rök, sen vi grilla ;) Har inget mer att säga, jag uppdaterar senare, KYSS!!!♥


Nån konstig bild jag tog för ett bra tag sen..

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: