babe i tell you

Datum: 2012-03-22 - Klockslag: 16:02:33 | 0 kommentarer
Hejhej! Jag hann tyvärr inte blogga imorse :( Iaf det har varit jätte kul på biolabbet idag, vi fick hålla i sköldpaddor, klappa ormar och ödlor, se när han mata pirajor. Allt! Det var skit kul! :D Men lite läskigt! Vi åt lunch där också. Vi delade upp i två grupper och jag var i första grupper som gick till djuren, och dom andra gick och byggde några raketer, och ja. Sen fick min grupp också göra det, det var också kul. Hoppas vi får fara dit nån mer gång. Just nu är jag med Julia och Tintin och vi håller på med läxan som ska in imrn. Har inget mer att säga, bloggar imrn, KYSS!♥



bild från i måndags.

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: