Äntligen tillbaka

Datum: 2012-03-18 - Klockslag: 21:38:52 | 0 kommentarer

Hejhej! Har just kommit hem från en helt underbar helg, har haft grymt kul i hemavan! Har åkt slalom varje dag,och badat osv. Vi har ätit ute på resturang och myst på. Måste dit nån fler gång. Det är såklart skönt att vara hemma, så jag äntligen får träffa min brud=Smilla♥ Har saknat henne nå jävulst ;) Är sjukt trött nu, så jag ska bara duscha,packa upp, och sen SOVA!♥ Smilla har ju "skött" om min blogg och kanin och det har hon gjort toppen eller vad tycker ni, med bloggen alltså? Kaninen har gått toppen. Jaja nu ska jag hoppa i duschen så jag blir fräsh till imrn när det är skola :( KYSS!


Har saknat dig grymt mycket bruden!♥


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: