Ändrade planer

Datum: 2012-03-08 - Klockslag: 10:37:36 | 0 kommentarer
Godmorgon! :) Lite ändrade planer för idag. Mamma hinner aldrig sjutsa in oss till sundsvall där bussen går. Så vi får helt enkelt åka hem imrn. Men jag vill faktiskt stanna kvar här ett tag till. Men jag känner mig inte så taggad för att åka bil hela fredagen. Jaja det går väll inte att göra nånting åt. ;)

Iaf så just nu sitter jag i sängen och Smilla sover ;) Ska snart ta och väcka henne. Vi har missat frukosten, hihi! Men vi går upp kring lunch sen äter vi. Dagens planer är: INGETING! först skulle vi ju åka hem men nu kunde vi ju inte det så vi har inte planerat nånting. Men vi lär väll hitta på nåt. Jaja, nu har jag inget mer att skrvia, jag uppdaterar senare, KYSS!♥



bild från i tisdags ;)

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: