Ta min hand jag håller ut den åt dig

Datum: 2012-06-17 - Klockslag: 13:03:47 | 0 kommentarer
Hej på er! Inatt sov jag hos Smilla, vi såg film och myste på, vi somnade nån gång vid 2 tror jag. Också vaknade vi tp halv 9, då klädde vi på oss, sen åkte Smilla iväg till cupen, och efter en liten stund kom min pappa och hämtade mig, sen har jag sovit lite framför tv och sett en grymt bra film.

- Jag duschade för ett tag sedan och nu ska jag börja fixa mig lite sen ska jag vara med Fina Elsa! Vet inte riktigt vad vi ska göra, nånting hittar vi alltid på. Senare ikväll ska jag chilla stort och bara ta det lungt, inga sovkompisar eller sova borta, bara vara för min själv och ha det gott. Jag och Pappa kanske hyr en film eller nå, PUSS!


Haha, så gullig!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: