SMILLA MIN ÄLSKLING

Datum: 2012-06-09 - Klockslag: 11:11:26 | 0 kommentarer
Förlåt för sämst update, hade inte tid igår. Var med Smilla,sara och mindra. Fast mindra for runt halv 10 och sara runt 11. Då for jag och Smilla hem till henne och flumade och hade otroligt kul, har saknat henne som satan! Och nu ser hon ju ut sen en chockladkaka ;-) haha! Det blir att vara med henne imrn också, jag,hon och våra föräldrar ska fara och paddla kanot, så vi far där runt 9 imrn på morgonen, kulkul!

-
Iaf kl halv 1 har jag och mamma bokat tid för massage på pitehavsbad också ska dom plocka mina ögonbryn lite, hihi. Det blir skönt att slappna av lite ett tag. Nu hade jag tänkt att slänga mig i duschen och sen ta på mig nå fräsha kläder. Det blir bra, vi hörs!


                                       Loveu

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: