min blogg tråkig?

Datum: 2012-06-11 - Klockslag: 21:20:56 | 1 kommentarer
Börjar tycka att jag har för lite att skriva om i bloggen, och den känns tråkigt, ni måste verkligen kommentera eller skriva i blogresponsen om något ni vill jag ska blogga om. Skulle hjälpa mig sjukt mycket! Det är ju så tråkigt att läsa om mina dagar, dag ut och dag in! Vill ha nåt mer! Nåt intresant att läsa om, nåt som lockar bloggläsare, hihi! Alltid bra med hög statistik för att vilja fortsätta att driva en blogg. Så snälla hjälp mig, Tack på förhand sötnosar!


Fast man blir ju alltid glad när folk skriver sånt här till en ;-)

KOMMENTARER - Stå för den du är.


JohannaNorén ;pP<3

Du har verkligen en fin blogg, tänk inte på att göra den så bra som möjligt för att få fler läsare, skriv exakt det DU vill så får folk tycka vad dom vill om den, det är det som gör en blogg speciell, att den som äger bloggen skriver vad den vill utan att andra ska bry sig.

Men jag & flera andra Älskar din blogg, fortsätt skriva så som du har gjort, den är asbra, kram ! :D <33

2012-06-12 - 19:51:29 // http://jjohannanoreen.blogg.se/

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: