Det går inte att ladda upp bilder..

Datum: 2012-06-07 - Klockslag: 07:41:20 | 0 kommentarer
Hejhopp! Gick upp runt kvart i sju idag, för att hinna spraya ;-) Så nu är det gjort och kläderna är på och jag sitter & äter frukost. Hade tänkt att fara på PHB efter skolan med nåra, men tror it jag hinner eftersom jag har match 10 över 7 och samling halv 7. Och då hinner jag tp bara bada från kl 3 till 5 eller halv 6. Känns inte nödvändigt. Men jag hittar nog på nåt annat ;-) Juste det är ju så fint väder idag, så jag kör på svarta thigts och en tp shorts och linne som sitter ihop. Jaja, nu måste jag sätta på ett kol och skynda mig lite, PUSS!



RUBRIKEN!↑

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: