Man är ansvarig för vad man gör, oavsett hur man känner

Datum: 2012-07-07 - Klockslag: 12:07:30 | 0 kommentarer
Godmorgon! Tintin vaknade vid 10 och jag vaknade runt halv 11 av att tv var på,då gick jag upp, också såg vi en film som gick på tv till kl 12, sen hoppade vi på Lina så hon vaknade,HAHA! Idag blir det nog inge bad, inte direkt toppvädret. Men jag hade tänkt att fara ut och springa idag iaf. Sen där runt halv 3 så ska jag och mamma fara till svinöra för att ta imot min pappa som har varit med i en seglingtävling i tp 3 dagar och dom kommer imål där. Också är det tp nå fest eller nånting där. Kanske badar där,men vi får ju se hur kallt det är där ;) Men nu ska vi äta frukost,PUSS!
 
 

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: