-

Datum: 2012-07-11 - Klockslag: 01:09:32 | 1 kommentarer
Förlåt för att jag inte bloggade innan vi får på middag, men det var nå fel på blogg.se. Iaf så var det riktigt kul där, badade massor och hade kul, åt jordgubbar,lyssnade på musik,spelade fotboll. Och nu för ungefär en halvtimme sen kom vi hem och nu ska jag gå och lägga mig för imorgon vid 9-10 tiden kommer sebastian min bror och hälsar på, ska bli kul att träffa honom. Sen blir det ut och springa igen, jaja nu måste jag sova, är supertrött, PUSS!
ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET BÄSTA VÄN!♥

KOMMENTARER - Stå för den du är.


linaaaa

OCH JAG ÄLSKAR DIG TUSEN GÅNGER MER BÄSTA VÄN, DU ÄR OBESKRIVLIGT BRA! ♥

2012-07-11 - 21:25:48 // http://linaengstromm.blogg.se

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: