-

Datum: 2012-07-16 - Klockslag: 16:45:35 | 1 kommentarer
Hej! Började med att jag mötte lina i stan då gick vi till västra kajen och var vid den där stora blå rutch kanan sen köpte vi glass. Och sen påväg hem ringde julia och fråga om hon kunde vara med oss, då sa hon att vi kunde bada i hennes pool eftersom det var grymt varmt ute! Och nu är vi hemma hos mig jag och lina alltså. Och sen efter middagen ska vi följa julia till hennes häst och se när hon rider, hihi! Ska bli kul, vi hörs mera senare! PUSS!
Tjena hottie!

KOMMENTARER - Stå för den du är.


jag är jag vem annars

Hej på dig har du någon bild på den där Lina så jag får se hur hon ser ut?

2012-07-16 - 16:55:58 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: