Who You Are

Datum: 2012-01-11 - Klockslag: 18:07:38 | 1 kommentarer
Tjena!!


Skolan var faktiskt kul idag av nån konstig andledning. Smilla var tyvärr sjuk idag :( men iaf efter skolan for jag och mindra hem till mig och jag hämta mina träningskläder, sen for vi till max och åt. Sen gick vi upp till LF, och mindra kollade på min träning. Och nu är vi hemma, och snart ska jag och pappa fara till öjebyn och träna på gym. Sen är vi tp inte hemma förns kl 10. Så jag bloggar inget mer efter det, men kanske en gång till innan vi far. Men ha det så bra så länge, tjaoo!! <333


bjuder på en bild som jag tog i kåbban!

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Anonym

Hej!:) Hur lång är du?:)

2012-01-11 - 19:54:43 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: