Konstig med rolig dag! ;o

Datum: 2012-01-09 - Klockslag: 20:20:08 | 0 kommentarer
Men tjena på er!!

Asså shitttt!!! vilken konstig dag asså!! först for vi till phb men då var det stängt vafan?;O då fråga vi när dom öppnade då sa dom bah: vi öppnar klockan 4 idag! och vi bah shitt, då var det ju bara att ringa till smillas pappa och be han komma och hämta oss. då for vi hem, sen när vi var hemma då ringa dom vi skulle bada med och sa att det var öppet!??!?!!? då ringde vi till smillas pappa och sa det, och då ringa han till phb och skälde ut dom! fan jävla pitehavsbad!! haha, då kom stellan och hämta oss, sen åkte vi och bada, då var kl 2 när vi var där. då sa stellan att han kommer och hämtar oss kl 6. vi bah okej! :D Sen bada vi med boysen och hade grymt kul! :D bäst asså! men sen då glömde vi bort tiden helt och hållet. då när kl var 20 över 6 kom stellan in i badhuset, för dom hade ju suttit och väntat i bilen! men då kuta vi upp och vi han inte duscha vi bah slängde på oss kläderna och gick ut till bilen, och när vi kom hem så följde stellan och carola och smilla såklart in och gratta min pappa då gick jag dirren till duschen, och nu sitter jag i mitt rum och har nyss fixat lite grejs! imrn är det skola, fuck- men jag pallar it blogga nåmer idag, men imrn innan skolan om jag hinner, tjaoo!! ;)


'
you know that i always be there! you and me forever!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: