JAG ÄR TILLBAKA!

Datum: 2012-01-04 - Klockslag: 22:33:30 | 0 kommentarer

Tjena snebena!! ;*

Har ni saknat mig ? :D klart ni har!! Sitter just nu i hassela som ligger i sundsvall, där mamma jobbar, pappa kom ju som sakt och hämta mig från lägret. Det har varit super kul där ;) jag,alice,liv och ellen har varit på paradiset idag! det var också jätte kul!! Smilla kunde inte följa :( vet inte riktigt varför, jag tror att henne föräldrar ville vara med henne , eftersom hon har varit med mig och min famlij så mycket den senaste tiden!! men iaf jag sitter uppe på mammas rum med min dator som pappa tagit med!!  yess, bra där pappa! ;) Det hade varit mycket roligare om smilla var här :( men nu får jag klara mig ett par dagar till utan henne. Jag har inte heller träffat emil på tp ett år känns det som :'( Men jag får klara mig utan han också! men nu ska jag vara lite social med alla som är här, Bloggar senare min sötnosar!  tjao!!


osminkad..


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: