Hemma!

Datum: 2012-01-01 - Klockslag: 14:19:56 | 2 kommentarer

Tjena mittbena!

jag och smilla kom hem för nån timme sedan, det har varit skit kul i kåbban!! jag och smilla hade lösögonfransar och lösnaglar på kvällen till nyår. Också hade vi en hög svart kjol ochg en tröja under. Vi såg exakt lika dana ut!  Dom hade världens störasta firverkerier i backen, asså det var kanske 20-30 tusen raketer!! :D azm! iaf vi gick och la oss tidigt tp 3 för vi var as trötta efter att ha åkt skidor en hel jävla dag! men vi hadee jätte kul! idag väckte pappa oss kl 10 och vi låg kvar i sängen till 11, och sen åkte vi hem, sen sov vi tp nästan hela vägen hemi bilen. Men iaf imrn ska jag fara till övik på koståkningsläger i 2 dagar, sen kommer smilla och pappa upp med buss när lägret är slut, då hoppar jag på bussen sen åker vi 3 till hassela i sundsvall och hälsar på några dagar på mammas jobb. Hon åkte nyss dit. Men nu ska jag vara social med snyggingarna julia och smilla,tjao bloggar senare!! ;*


jag och smilla gick ner i bastun med våra datorer!


KOMMENTARER - Stå för den du är.


anonym: )))))

varför i bastun?:)

2012-01-01 - 16:00:08 //
anonym

vad gör smilla i bakrunden?

2012-01-01 - 21:22:33 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: