Grym dag ! :D

Datum: 2012-01-08 - Klockslag: 20:35:04 | 0 kommentarer
Tjenaaa snebennnaaa!!!


Idag har jag gått på stan med sara och smilla, jag köpte ett läppglans och en till sak, haha!! sen när vi var på stan så sminka vi oss som värsta fjortisarna, vi hade vitt i ögonvrån också hade vi blekmedel, sen lossades vi att vi var helt blonda i huvet och pratade tp som värsta fjortisarna också! haha shitt asså!! iaf efter stan gick vi till bio3:an och köpte popcorn och en drika haha, sen gick vi upp till LF och såg när våra killar spelade. kul, sen när vi skulle hem så hände en tråkig grej.. sen ville smilla hem, då sjusa vi hem henne sen åkte jag och sara hem till mig och åt, sen gick vi upp till smilla. hemma hos henne gjorde vi inget speciellt, sen gick vi ut osvosv.. och nu sitter jag hemma hos mig, och har gjort en grej till pappa för han fyller år imrn ;) denna dag måste göras om brudar, ÄLSKAR ER! ;* <3333333   juste imrn ska jag och smilla och säkert nån mer till phb och bada!! det kommer också bli grymt! :D  Men nu ska jag göra nåt , bloggar senare! ;*


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: