Ett sista inlägg nudå!

Datum: 2012-01-08 - Klockslag: 22:00:31 | 1 kommentarer
Sitter nu i soffan och ser en konståknings film en komedi, hahah!!! efter filmen ska jag gå och sova för jag ska upp tp halv 9 imrn, sen ska jag tp dirren jag är klar fara till phb. Men jag bloggar innan jag far, tjaoo!! ;*


haha sitter själv i mörkret och ser film!

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Wilma

Hej, du går väl kånståkning, och jag undrade om duhade någon kille i din grupp? För min lillebror har precis börjaten grupp. Och han ärbåde yngst och... Jag inte dåligast det känns dumt men han kan typ inget. Så är det bara för att han inte har tränat så mycket eller är han bara dålig? Jag hoppas du kunde kolla in min blogg och svara på min fråga;)

2012-01-09 - 17:38:15 // http://www.girltalk.bloggo.nu

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: