10 Januari

Datum: 2012-01-10 - Klockslag: 18:53:50 | 0 kommentarer

Tjena snebena!!'

Skolan var rätt okej idag, vi ska inte ha nå läxor i veckan, chill! efter skolan drog jag och smilla hem till henne. Vi åt lite mackor och sånt. sen såg vi tv ett tag, sen bytte jag om och gick upp till LF och tränade, efter träningen hade vi markpass, asså att vi hoppar hopprep och konståkningshopp på mark osv, det var ungefär 45 minuter. Sen for jag och pappa till öjebyn och lämna en grej till min bror. Och nu sitter jag hemma i mitt rum och vet inte vad jag ska göra, kanske ska ta på mig tåskorna och dansa lite men vi får se bloggar senare tjaoo!!!


jag har fortfarande träningskläderna på mig, bjuder!!


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: