tänkte försöka med dehär ;)

Datum: 2012-02-29 - Klockslag: 17:42:50 | 0 kommentarer
Dag 01 - Lite om mig (check)
Dag 02- Mina föräldrar(check)
Dag 03 – Typ av killar jag faller för(check)
Dag 04 – Min mobil(check)
Dag 05 – Min dag(check)
Dag 06 – Mina syskon(check)
Dag 07 – min/mina riktiga förälskerser(check)
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag(check)
Dag 09 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med(check)
Dag 10 – Det här får mig att må bättre(check)
Dag 11 – Mina rädslor(check)
Dag 12 – Det här saknar jag(check)
Dag 13 - Favoritfotot(check)
Dag 14 - Min favoritsport(check)
Dag 15 - 3 saker jag gjort idag(check)
Dag 16 – Varför jag började blogga(check)
Dag 17 – En bild på dig och en vän(check)
Dag 18 – Detta ångrar jag(check)
Dag 19 – En låt som får mig att gråta(check)
Dag 20 – Det här önskar jag mig just nu(check)
Dag 21 - Mina bra & dåliga sidor(check)
Dag 22 - sju sanningar om mig(check)
Dag 23 – Den här månaden

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: