Hemma nu!

Datum: 2012-02-25 - Klockslag: 17:25:30 | 0 kommentarer
Hejhej!

Dagen har varit grymt kul! hahaah! vi har tp gjort as galna saker! Vi fick oss också några nya kompisar, två killar som var 5 år :D  dom tp putta in oss i väggen osv, också sa dom att dom var jätte starka för att dom kunde lyfta en boll men massa luft i? HIHIH! också var det en kille som hade glasögon, han sa till smilla att hon skulle ta kort på han, han bah, SMILE! :D Sen sa han: hejsan jag heter adam och smilla bah jag heter ARNE, han bara: ja du arne åså börja han fråga massa grejer.  ;) iaf Ikv ska vi sova hos smillas mamma, där kommer vi nog också ha kul, orkar inte ta med mig min dator dit, men jag kommer ändå blogga på deras dator såklart! Vi ska gå till smilla på ett tag, nu ska ni få bilderna från idag,KYSS!! :D



dålig kvalla jag vet!


stutsmatta!





"fint"


vi gjorde ett försök på klätterväggen







vår lunch ;)

haha, vi doppade ansiktet i semlan!



vi gick under stutsmattan? ;D

"kvallan"




dom har lite nya fiskar också..



fagert!

haha,fint att det är två barn i bakgrunden också!





farfar♥


Det var dom flästa, ni kommer nog att få lite videor senare!


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: