FIN GÄSTBLOGGNING OSVOSV:.....

Datum: 2012-02-11 - Klockslag: 00:49:09 | 0 kommentarer
Tjotjo,tänkte vara lite snäll med Mikaela och göra en liten ''fin'' gästbloggning!

Är med Felicia nu och Mikaela ligger mest troligen och drömmer just nu? ;) Ja. Hon kommer somsagt hem på söndag? Och då bloggar hon! Tills dess får ni stå ut med mina tråkiga gästblogginlägg. Dock kommer jag kanske bara göra ett till menmen :D Jag tror inte Mikaela har hunnit åka nå slalom än? Men imrn säkert! Om hon inte är för förkyld,som hon är. Dock kan det ju ha gått över tills imrn! :D Men ja,jag har inte så mycket att säga så vi hörs!
- Kyssar// snyggingen


- Väcker gammla minnen,Mikaela,... You know!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: