:(

Datum: 2012-02-03 - Klockslag: 12:47:40 | 0 kommentarer
Assså åh, jag orkar it va sjukk!!! jag vakna först kl 9 sen gick jag och la mig igen halv 11 och sov till halv 12. Sen tog vi tempern och jag hade 38.7 i feber :( it sucks! pappa ska åka vid 2 och klippa sig sen kommer han hem och gör nån mat om jag kan äta, jag har inte ätit något idag...  sen åker han och handlat till i helgen för vi har ju en A tävling för dom som är bättre och äldre än oss 00, jag skulle vara där i helgen och hjälpa till men de blir då inte för mig så jag får vara hemma själv hela helgen tp, för pappa åker kl 4 sen kommer han it hem förns 10 ikv, så han ska fara och hyra några filmer som jag ska se ikv. men nu ska jag ta de lungt så bloggar jag senare!


en bild från i tisdags innan träningen.

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: