Vaken klockan 7 ;)

Datum: 2012-04-10 - Klockslag: 08:15:28 | 2 kommentarer
Hej på er! Jag vaknade vid 7 för att jag hade så sjukt ont i halsen och kunde inte sova. Blir nog ingen fotboll för mig idag,men vi får ju se om jag mår bättre framöver ;) Idag fyller mamma år, grattis :D Det blir nog tårta och fika idag,mums! Fast jag kan tp it äta nånting för det gör så ont i halsen :( Iaf så har jag inget mer att skriva om,jag uppdaterar senare, KYSS!♥


Bild på mig och tintin från idrotten..

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Sebbe

krya på dej syster min! drick mycke vatten.. saknar dej <3

2012-04-10 - 08:59:28 // http://mrhagman.blogg.se/
TB

Hälsa grattis från mig <3

2012-04-10 - 09:35:55 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: