Twinkle,Twinkle little star

Datum: 2012-04-18 - Klockslag: 07:45:24 | 1 kommentarer
Hejhej! Igår så snacka jag med Smilla,Felle och Josse, det blir att gå med dom på discot på fredag kommer bli grymt! Och idag ska vi tp gå på stan och köpa grejer till discot och jag ska köpa ett par vita jeansshots, också ska jag ha ett linne som jag redan har ;) Fast direkt efter skolan så ska jag till pappas jobb bara en kort stund och köra en sak. Men jag bloggar efter stan eller nå! Och just nu så sitter jag och plattar håret och ska fixa mig till skolan nu.  PUSS!


Smilla får stå för bilden idag.

KOMMENTARER - Stå för den du är.


Felicia

Vilken disco skani på???;)

2012-04-18 - 16:40:46 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: