Jag är sämst på blogga....

Datum: 2012-04-27 - Klockslag: 07:25:23 | 0 kommentarer
Förlåt sötisar för dålig uppdatering! Hade inte tid nånting igår, men tjej kvällen var grymt kul! Vi gick med massa trevligt folk. Jag köpte en väska från umberella 447 kr och en svart bekini från cubus 160 kr. Sen gick vi en sväng till max och resten av tjejkvällen gick vi bara runt och kolla. Sen kom Smilla pappa och hämta oss nån gång efter 10. Sen sjutsa dom hem till och då tvätta och bort sminket,borsta tänderna osv, sen gick jag och la mig. Just nu så gör jag tp ingenting, Ska snart äta. Idag efter skolan så ska jag och Smilla sluta dirrekt efter lunch för vi har genrep på samma ställe som vi hade igår kl halv 1 så vi slutar nån gång efter 11, vi får se om jag hinner blogga, hoppas det, mer hade jag inte att säga, PUSS!



Bild från idrotten.

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: