here we are again

Datum: 2012-04-27 - Klockslag: 22:18:07 | 0 kommentarer
Hej finisar! Nog kan jag säga att det var skönt att ta det lungt nu, allt är så himla stressigt just nu, hinner aldirg vila :( Har nyss fixat med kläderna till imrn, det är ju 4 olika danser jag ska dansa och det är olika kläder till alla, sjukt jobbigt att hålla reda på allting, men det fixar sig :) Har nyligt duschat och det var otroligt skönt. Är dessutom väldigt trött efter matchen och dansuppvisningen. Så inte blir det nån sen kväll ikv ;) Glömde nästan, har också börjat packa inför kåbban vi åker dirrekt efter jag har dansat allt, så vi får packa allt ikv. Frans är också i kåbban just nu så det kommer bli kul att träffa han där osv. Det var allt för mig, Tjing!


Ni får ursäkta alla webcam bilder som ni får hela tiden, har verkligen BILDBRIST!

KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: