Grymt skönt

Datum: 2012-04-25 - Klockslag: 18:10:09 | 0 kommentarer

Hej på er! Kom hem för ett tag sedan  från en skön jogging runda, vi stannade 2 gånger och tog lite bilder som ni kommer att få se här i bloggen ;) Har nyss ätit och jag ska bara ta det lungt tills jag har dans som börjar kl 7, sen så har vi extraträning med måndagsgruppen som jag också ska på dirren efter jag behöver inte ens gå ut ur lokalen bara ner för ett trappa ;) Iaf så ska ni få lite bilder på mig och brudarna nu, PUSS!♥





hahah, vi ser ju ut som värsta tjockisarna :D




haha, fyfan dissa mig..










Jag och Alicia!






Vi tog tp 200 bilder men jag ids it ladda upp alla så ni får vara nöjda med därhär, puss!


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: