Dag 22 - sju sanningar om mig

Datum: 2012-04-10 - Klockslag: 11:12:30 | 0 kommentarer

                                                           1: Jag är jätte rädd för spöken.
                                                           2: Jag hatar långa naglar med smuts under.
                                                           3: Jag gillar inte mitt utseende.
                                                           4: Jag tycker det är äckligt med långa tånaglar.
                                                           5: Jag tycker det är fult med svart utväkst i blont hår.
                                                           6: Jag älskar att bli fotograferad.
                                                           7: Ibland tycker jag att mina kompisar är jobbiga.


KOMMENTARER - Stå för den du är.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: